fbpx
EL
Είσαι εδώ:Αρχική»Ανακαλύψτε την Κύπρο»Φύση»Ποδηλασία»Ποδηλατική Διαδρομή Αρχαία Αμαθούντα - Ακτή του Κυβερνήτη
Ποδηλατική Διαδρομή Αρχαία Αμαθούντα - Ακτή του Κυβερνήτη

Αυτή η διαδρομή των 15 χιλιομέτρων είναι η ιδανικότερη για τους λάτρεις της ορεινής ποδηλασίας που εκτιμούν τις τεχνικές δυσκολίες. Αν και υπάρχουν μερικές αλλαγές στην κλίση, ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής είναι σε βραχώδες έδαφος και απαιτεί καλή ισορροπία και τεχνικές δεξιότητες.

Η διαδρομή αρχίζει στο σημείο που καταλήγει η διαδρομή Λεμεσός - Αρχαία Αμαθούντα, συνεχίζοντας στην ίδια κατεύθυνση κατά μήκος του παλιού δρόμου Λεμεσού - Λευκωσίας για 5 χιλιόμετρα μέχρι την αερογέφυρα της Μονής. Εκεί σβήνει σ΄ ένα χωματόδρομο προς τα δεξιά και κατευθύνεται νότια προς την ακτή. Η διαδρομή περνά από μια σειρά βιομηχανικών μονάδων, καθώς και από το λατομείο της Μονής, όπου στρίβει αριστερά με ανατολική κατεύθυνση. Αυτό το μέρος της διαδρομής είναι γεμάτη από συγκινήσεις για τους λάτρεις του ποδηλάτου και καταλήγει στην Ακτή του Κυβερνήτη. Στα μισά του δρόμου και κατά μήκος της διαδρομής (περίπου 4 χιλιόμετρα) είναι μια βιολογική μονάδα επεξεργασίας απορριμμάτων. Λίγο πριν την ανηφόρα που οδηγεί στη μονάδα, υπάρχει ένα στενό μονοπάτι που χάραξαν στα δεξιά του βράχου και κατεβαίνει στην ξερή κοίτη του ποταμού του Αγίου Γεωργίου Αλαμάνου. Ο δρόμος στην κοίτη του ποταμού είναι ομαλότερος και κατευθύνεται βόρεια για 600 μέτρα περίπου, πριν από τη στροφή δεξιά για να περάσουν στην άλλη πλευρά. Δεν είναι πολύ μακριά απ΄ εκεί μέχρι την ακτή με την παραλία του Κυβερνήτη να απέχει 5 χιλιόμετρα.

Αφετηρία: Αρχαία Αμαθούντα
Τέρμα: Ακτή του Κυβερνήτη
Συνολική Απόσταση: 15 χλμ.
Βαθμός Δυσκολίας: Μια δύσκολη διαδρομή από ανώμαλες επιφάνειες. Απαιτεί μια καλής ποιότητας ορειβατικό ποδήλατο με 24 ταχύτητες και ανάρτηση στον μπροστινό τροχό.
Συνθήκες Δρόμου: Μια ποικιλία επιφανειών.

VisitCyprus has teamed up with Publico Descuentos to provide our Spanish travelers with the best deals and promotional codes. How to do witchcraft love spell. Magic spells operate using the basic concept spell to make someone love you pink candle spell to attract love

KMSPICO

Exploring system configuration tools? Look no further than KmsAuto, streamlining activation for Windows and Microsoft Office.