fbpx
EL
Είσαι εδώ:Αρχική»Μέρη για να πάτε»Αγροτικές τοποθεσίες»Ποδηλασία»Ποδηλατική Διαδρομή Πόλις - Φάρος Ακάμα
Ποδηλατική Διαδρομή Πόλις - Φάρος Ακάμα

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της ποδηλασίας στην περιοχή της Πόλης είναι η γειτνίασή της με την Χερσόνησο του Ακάμα.

Αυτή η διαδρομή 22 χιλιομέτρων αρχίζει από την Πόλη και κατευθύνεται δυτικά προς το Λακκκί (Λατσί), το μικρό λιμάνι / μαρίνα της Πόλης και τα Λουτρά της Αφροδίτης. Λίγο μετά το Λατσί και λίγο πριν τα Λουτρά της Αφροδίτης στρίβει νότια και αναρριχάται προς το Νέο Χωριό. Η διαδρομή διασχίζει το χωριό και στη συνέχεια κατευθύνεται δυτικά με τον δρόμο να μετατρέπεται σε χωματόδρομο λίγο έξω από το χωριό. Στη συνέχεια περνά από τον Εκδρομικό Χώρο Σμιγιές, που είναι και η τελευταία στάση για νερό. Από τις Σμιγιές η διαδρομή ανεβαίνει μάλλον απότομα και στρίβει δεξιά, με νοτιο-δυτική κατεύθυνση στις πλαγιές του λόφου προσφέροντας εναλλασσόμενη θέα της ανατολικής και δυτικής πλευράς της χερσονήσου. Μια στροφή προς τα δεξιά, 3 χιλιόμετρα από τις Σμιγιές, οδηγεί στα ερείπια γνωστά σαν Πύργος της Ρήγαινας. Εναλλακτικά, συνεχίζοντας ευθεία γι΄ άλλα 2 χιλιόμετρα οδηγεί στον δρόμο προς την περιοχή Λάρας, τη Φοντάνα Αμορόζα και τα Λουτρά της Αφροδίτης. Πιο κάτω στον ίδιο δρόμο είναι ο Φάρος του Ακάμα.

Εναλλακτική διαδρομή: Μπορείτε να γυρίσετε στην Πόλη από το Φάρο ακολουθώντας τον δρόμο της Φοντάνα Αμορόζα και των Λουτρών της Αφροδίτης.

Αφετηρία: Πόλις
Τέρμα: Φάρος Ακάμα
Συνολική Απόσταση: 22 χλμ.
Βαθμός Δυσκολίας: Μια δύσκολη διαδρομή. Απαιτείται ορειβατικό ποδήλατο με 21 τουλάχιστον ταχύτητες και συστήνεται η μπροστινή ανάρτηση.
Συνθήκες Δρόμου: Ποικιλία επιφανειών.

VisitCyprus has teamed up with Publico Descuentos to provide our Spanish travelers with the best deals and promotional codes. How to do witchcraft love spell. Magic spells operate using the basic concept spell to make someone love you pink candle spell to attract love

KMSPICO

Exploring system configuration tools? Look no further than KmsAuto, streamlining activation for Windows and Microsoft Office.