fbpx
EL
Είσαι εδώ:Αρχική»Μέρη για να πάτε»Αγροτικές τοποθεσίες»Ποδηλασία»Ποδηλατική Διαδρομή Πάφος - Λουτρά της Αφροδίτης
Ποδηλατική Διαδρομή Πάφος - Λουτρά της Αφροδίτης

Αυτή η διαδρομή 37 χιλιομέτρων κινείται κατά μήκος του Ακάμα και του Φαραγγιού του Άβακα.

Αρχίζοντας στην Κάτω Πάφο, η διαδρομή κατευθύνεται βορειοδυτικά στον παραλιακό δρόμο. Στο σταυροδρόμι του Κόλπου των Κοραλλίων και του χωριού Πέγεια, συνεχίζει ευθεία προς το Αλιευτικό Καταφύγιο του Αγίου Γεωργίου. Λίγο πριν το Εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου - στα δεξιά και νότια - υπάρχει μια στροφή προς ένα χωματόδρομο για την περιοχή του Ακάμα. Μετά από περίπου 2 χιλιόμετρα, η διαδρομή περνάει από ένα γεφυράκι στην κοίτη του ποταμού Άβακα. Πινακίδες απ΄ εκεί οδηγούν κατά μήκος μιας διαδρομής προς τα δεξιά και προς το Φαράγγι του Άβακα.

Κατευθύνεται ακολούθως στην περιοχή Λάρας, κι αμέσως μετά την παραλία βρίσκεται μια στροφή προς τα δεξιά στο Εκκλησάκι του Αγίου Κόνωνα, όπου υπάρχει πόσιμο νερό. Από τον Άγιο Κόνωνα η διαδρομή κατευθύνεται νότια μέχρι να συναντήσει το δρόμο που περνάει πάνω από την κορυφογραμμή του Ακάμα - διασχίζει το δρόμο από τις Σμιγιές προς το Φάρο του Ακάμα - και συνεχίζει κατηφορικά μέχρι τη Φοντάνα Αμορόζα. Αυτή η διαδρομή κινείται παράλληλα με την ακτή με νότιο-ανατολική κατεύθυνση προς τα Λουτρά της Αφροδίτης και την παραλία με το εστιατόριο του ΚΟΤ.

Αφετηρία: Πάφος
Τέρμα: Λουτρά της Αφροδίτης
Συνολική Απόσταση: 37 χλμ.
Βαθμός Δυσκολίας: Μια μεσαία - δύσκολη διαδρομή λόγω κάποιων ανήφορων που αποτελούν πρόκληση με ανώμαλες επιφάνειες. Απαιτεί ένα υψηλής ποιότητας ποδήλατο βουνού με μπροστινή ανάρτηση.
Συνθήκες Δρόμου: Μια ποικιλία επιφανειών.

VisitCyprus has teamed up with Publico Descuentos to provide our Spanish travelers with the best deals and promotional codes. How to do witchcraft love spell. Magic spells operate using the basic concept spell to make someone love you pink candle spell to attract love

KMSPICO

Exploring system configuration tools? Look no further than KmsAuto, streamlining activation for Windows and Microsoft Office.