fbpx
EL
Είσαι εδώ:Αρχική»Μέρη για να πάτε»Αγροτικές τοποθεσίες»Ποδηλασία»Ποδηλατική Διαδρομή Λευκωσία - Πιτσιλιά
Ποδηλατική Διαδρομή Λευκωσία - Πιτσιλιά

Αυτή η διαδρομή των 115 χιλιομέτρων περνά μέσα από το όμορφο τοπίο και τα γραφικά χωριά της περιοχής Πιτσιλιάς, η οποία φημίζεται για το καλό κρασί και τα καπνιστά κρέατα. Αν και η διαδρομή είναι αρκετά μεγάλη, το κομμάτι μετά το χωριό Άλωνα είναι όλο κατηφορικό μέχρι την Λευκωσία.

Η διαδρομή ακολουθεί ένα κομμάτι της διαδρομής Λευκωσίας - Μαχαιρά μέχρι το χωριό Επισκοπή. Αλλά απ΄ εκεί και πέρα κατευθύνεται δυτικά προς το χωριό Αρεδιού αντί για το χωριό Πολιτικό, ανεβαίνοντας σταδιακά τον παλιό δρόμο Λευκωσίας - Παλαιχωρίου από τα χωριά Μαλούντα και Κλήρου, και στη συνέχεια στρίβει αριστερά προς το χωριό Φικάρδου. Από το χωριό Φικάρδου κατηφορίζει προς το χωριό Γούρι και στη συνέχεια στρίβει δεξιά στον δρόμο προς Λαζανιά και Μαχαιρά. Λίγο πριν το χωριό Λαζανιά, η διαδρομή ακολουθεί τον πρώτο χωματόδρομο δεξιά, που οδηγεί προς το χωριό Φαρμακάς. Αυτός ο χωματόδρομος είναι σαν παραπέτασμα πάνω από τα βράχια και θα δώσει μια πραγματική συγκίνηση στους εθισμένους στην αδρεναλίνη.

Από το χωριό Φαρμακάς η διαδρομή συνεχίζει νότια μέχρι πάνω από τον Προφήτη Ηλία στο χωριό Συκόπετρα. Απ΄ εκεί, ακολουθεί ένα ασφαλτοστρωμένο δρόμο στα δεξιά και πάει δυτικά στο χωριό Παλαιχώρι. Από το Παλαιχώρι η διαδρομή οδηγεί στον δρόμο Λευκωσίας - Αγρού, στρίβει αριστερά και μετά από μια μικρή ανάβαση, στρίβει δεξιά προς τα χωριά Ασκά, Φτερικούδι και Άλωνα. Εκεί στρίβει δεξιά, κατευθυνόμενη βόρεια κι αρχίζει η κατάβαση προς την Λευκωσία. Στην Άλωνα υπάρχουν καταλύματα και εστιατόρια αν θέλετε να περάσετε τη νύχτα ή ακόμα και μερικές μέρες στην περιοχή.

Μετά από το χωριό Άλωνα, η διαδρομή κατεβαίνει προς το χωριό Πλατανιστάσα, περνώντας από το δασικό σταθμό «Γεφύρι της Παναγιάς», σε μια δεξιά στροφή που οδηγεί ανατολικά στα χωριά Μιτσερό και Αγροκηπιά. Απ΄ εκεί στα αριστερά και νότια, η διαδρομή φτάνει στο Γυμνάσιο της περιοχής του χωριού Κλήρου. Εκεί στρίβει δεξιά λίγο πριν το χωριό Αρεδιού για να συναντήσει τον παλιό δρόμο Λευκωσίας - Παλαιχωρίου και επιστρέφει πίσω στην Λευκωσία.

Εναλλακτική διαδρομή: Στο χωριό Γούρι, αντί να κατευθυνθείτε προς το χωριό Λαζανιά, πάρτε τον ασφαλτοστρωμένο δρόμο προς τα χωριά Φαρμακά και Παλαιχώρι. Στο Παλαιχώρι στρίψτε δεξιά προς το βορρά κι αντί να πάτε προς Ασκά - Άλωνα, αρχίστε την κατάβαση προς την Λευκωσία.

Αφετηρία: Ανισόπεδη διασταύρωση Αγίου Μάμα
Τέρμα: Ανισόπεδη διασταύρωση Αγίου Μάμα
Συνολική Απόσταση: 115 χλμ.
Τρέχον κάθετο ύψος: 1.265 μ.
Βαθμός Δυσκολίας: Αρκετά δύσκολη πορεία αν κι ο δρόμος μετά το χωριό Άλωνα είναι όλος κατηφορικός. Απαιτεί ένα ορειβατικό ποδήλατο με τουλάχιστον 21 ταχύτητες. Συνιστάται μια μπροστινή ανάρτηση.
Συνθήκες Δρόμου: Μια ποικιλία επιφανειών.

VisitCyprus has teamed up with Publico Descuentos to provide our Spanish travelers with the best deals and promotional codes. How to do witchcraft love spell. Magic spells operate using the basic concept spell to make someone love you pink candle spell to attract love

KMSPICO

Exploring system configuration tools? Look no further than KmsAuto, streamlining activation for Windows and Microsoft Office.