fbpx
PL
You are here:Home»Places to go»Rural»Cycling»Troodos Square - Stavros tis Psokas Cycling Route
Troodos Square - Stavros tis Psokas Cycling Route
Ta 55-kilometrowa trasa, łącząca obszar Troodos z górami Kykkos, umożliwia również dalsze wycieczki na północno-zachodnie wybrzeże wyspy, trasą ze Stavros do Pyrgos lub do Polis.

Trasa rozpoczyna się na placu Troodos i wspina się na zachód przez około 2,5 km, aż do skrętu w lewo prowadzącego na górę Olympos. Stąd wędruje w dół do wioski Prodromos. Następnie skręca w prawo w okolice Pinewood i jedzie nad wioską Pedoulas do klasztoru Kykkos. W tym momencie istnieje możliwość zatrzymania się w restauracji Kykkos przed udaniem się do Kampos. Skręt w lewo przed Kampos prowadzi do Stavros tis Psokas na zachodzie, a 3,5 km dalej w dół kolejny skręt w lewo prowadzi do Doliny Cedrów. Trasa biegnie dalej prosto przez kolejne 16 km, aż do kolejnego skrętu w lewo, prowadzącego do stacji leśnej Stavros tis Psokas 3 km po drodze. Znajduje się tu restauracja, schronisko, miejsce piknikowe i pole namiotowe, a także ogrodzony teren, na którym trzymane są muflony (rodzime kozy górskie).

Punkt początkowy: Plac Troodos
Punkt końcowy: Stavros tis Psokas
Dystans całkowity: 55km
Przyrost wysokości: 25 m
Poziom trudności: Łatwa trasa z kilkoma podjazdami i mnóstwem zjazdów. Wymaga roweru ulicznego z prędkościami.
Warunki drogowe: Utwardzone drogi na całej długości

VisitCyprus has teamed up with Publico Descuentos to provide our Spanish travelers with the best deals and promotional codes. How to do witchcraft love spell. Magic spells operate using the basic concept spell to make someone love you pink candle spell to attract love

KMSPICO

Exploring system configuration tools? Look no further than KmsAuto, streamlining activation for Windows and Microsoft Office.