fbpx
QUANTUM TROODOS TERRA 2023 - 11.6.2023
Running

ΑΓΩΝΑΣ CHARITY RACE 5ΧΛΜ:
Ο αγώνας προσφέρεται για αρχάριους ορεινούς δρομείς και δεν θα υπάρχει χρονικό όριο αποκλεισμού. Ο αγώνας είναι απόστασης 5χλμ με +130μ υψομετρικής. Συνολικά έχει 3χλμ σε άσφαλτο και 2χλμ σε μονοπάτι της φύσης (τμήμα του μονοπατιού Άρτεμις).  Η εκκίνηση και ο τερματισμός θα γίνει στην πλατεία Τροόδους. Μετά την εκκίνηση οι δρομείς θα ακολουθήσουν τον κύριο δρόμο Τροόδους - Προδρόμου. Στα 1200μ θα στρίψουν αριστερά σε δασικό δρόμο όπου σε 500μ θα φτάσουν στην είσοδο του μονοπατιού Άρτεμις. Στο 3το χλμ όπου αποτελεί το υψηλότερο σημείο της διαδρομής (1852μ.), θα υπάρχει σταθμός τροφοδοσίας. Τα τελευταία 2χλμ είναι κατηφορικά κυρίως σε άσφαλτο με μόνο 500μ (3,3χλμ – 3,8χλμ) σε δασικό δρόμο.

AΓΩΝΑΣ GREEN RACE 15ΧΛΜ:
Ο αγώνας είναι απόστασης 15χλμ με +240μ υψομετρικής. Συνολικά έχει 1,7χλμ σε άσφαλτο και 13,6χλμ σε μονοπάτια της φύσης (1,5χλμ στο Άρτεμις,10χλμ στο Αταλάντη), 1,2χλμ σε χιονοδρομική πίστα και 0,6χλμ σε δασικό δρόμο.  Η εκκίνηση και ο τερματισμός θα γίνει στην πλατεία Τροόδους σε υψόμετρο 1724μ. Μετά την εκκίνηση οι δρομείς θα ακολουθήσουν τον κύριο δρόμο Τροόδους - Προδρόμου. Στο 1,2χλμ θα στρίψουν αριστερά σε δασικό δρόμο όπου σε 500μ θα φτάσουν στην είσοδο του μονοπατιού Άρτεμις. Μετά το 3το χλμ σε υψόμετρο 1852μ. ακολουθούν 300μ κατηφορικά σε άσφαλτο όπου αφού στρίψουν αριστερά τρέχουν σε τμήμα του μονοπατιού Άρτεμις. Σε 500μ οι δρομείς συναντούν στα αριστερά τους την χιονοδρομική πίστα. Ανηφορικό τμήμα μήκους 700μ με μεγάλη κλίση, το οποίο οδηγεί τους δρομείς στην κορυφή του Ολύμπου σε υψόμετρο 1952μ, το ψηλότερο σημείο της Κύπρου. Στο σημείο αυτό οι δρομείς θα βρίσκονται στα 4,5χλμ της διαδρομής και θα περάσουν το πρώτο σημείο ελέγχου. Ακολουθεί κατάβαση 500μ με μεγάλη κλίση (ιδιαίτερη προσοχή) από την χιονοδρομική πίστα north face b. Οι δρομείς περνώντας αριστερά από το χιονοδρομικό κέντρο καταλήγουν σε  άσφαλτο όπου σε 200μ συναντούν την είσοδο του μονοπατιού Αταλάντη. Εκεί θα υπάρχει ο πρώτος σταθμός τροφοδοσίας στο 5,2χλμ. Η διαδρομή συνεχίζει στο μονοπάτι Αταλάντη μήκους 9,8χλμ μέχρι τον τερματισμό στην πλατεία Τροόδους. Το μονοπάτι Αταλάντη δεν παρουσιάζει σημαντικές υψομετρικές εναλλαγές αλλά είναι αρκετά τεχνικό. Στο 10,7χλμ οι δρομείς θα συναντήσουν τον δεύτερο και τελευταίο σταθμό τροφοδοσίας, μπροστά από την είσοδο παλιού μεταλλείου. Στο σημείο αυτό οι δρομείς θα περάσουν το δεύτερο σημείο ελέγχου σε υψόμετρο 1749μ .  100μ πριν το 12το χλμ υπάρχει φυσική πηγή- βρύση, με πόσιμο νερό.

SHIONISTRA PEAK 29KM:

MARATHON 44+KM:
Οι αθλητές ξεκινώντας από την πλατεία του Τροόδους κατευθύνονται βόρεια ακολουθώντας τον δρόμο (άσφαλτος) προς τον Όλυμπο. Περίπου στο 1.2χλμ οι δρομείς στρίβουν αριστερά, και εισέρχονται σε μονοπάτι για περίπου 1.2χλμ. Στο 2.5χλμ θα διασταυρώσουν τον ασφάλτινο δρόμο που οδηγεί στο Όλυμπο και θα εισέλθουν στο μονοπάτι Άρτεμις με ανάποδη κατεύθυνση και ακολουθώντας ανηφορική πορεία θα ανέβουν στην κορυφή του Ολύμπου (3.5 χλμ -  πρώτο σημείο ελέγχου). Από εκεί κατεβαίνοντας την πίστα του σκι, μπαίνουν σε ασφάλτινο δρόμο για 300 μέτρα και ακολούθως στρίβουν δεξιά, μπαίνοντας σε χωματόδρομο για περίπου 200μ. Ακολούθως στρίβουν δεξιά και μπαίνουν στο μονοπάτι Αταλάντη, το οποίο θα τους οδηγήσει πίσω από την πλατεία του Τροόδους, και στο σημείο όπου βρίσκεται το στρατόπεδο (άσφαλτος, 7ο χλμ). Ακολουθώντας τον άσφαλτο για 200μ, οι δρομείς θα στρίψουν αριστερά, και θα ακολουθήσουν χωματόδρομο για 600μ. Στρίβοντας δεξιά θα εισέλθουν στο μονοπάτι Καννούρες. Ακολουθώντας κατηφορική πορεία προς τον Άγιο Νικόλαο οι δρομείς θα διασχίσουν το ποτάμι που βρίσκετε στην πορεία του μονοπατιού αρκετές φορές, μέχρι την είσοδο τους σε χωματόδρομο περίπου στο 12.5χλμ (πρώτος σταθμός τροφοδοσίας).  Εξακολουθώντας να κατηφορίζουν για περίπου 2χλμ, οι δρομείς θα φτάσουν στον Άγιο Νικόλαο στο 14.5χλμ (άσφαλτος). Στο σημείο αυτό θα στρίψουν δεξιά και σε περίπου 500μ ξανά δεξιά για να μπουν σε χωματόδρομο. Περνώντας μπροστά από το ιχθυοτροφείο και διασχίζοντας το ποτάμι ξανά, θα ακολουθήσουν τον χωματόδρομο μέχρι το 19χλμ όπου θα συναντήσουν τον  δεύτερο σταθμό τροφοδοσίας.  Το ίδιο σημείο αποτελεί και σημείο αποκλεισμού (3 ώρες).  Οι δρομείς θα μπουν στο μονοπάτι Μνήματα των Πισκόπων όπου θα ακολουθήσουν ανηφορική πορεία μέχρι το 21χλμ (πηγή μπλε βαρέλι με νερό). Οι δρομείς συνεχίζουν να ακολουθούν ανηφορική πορεία και πλέον μπαίνουν σε χωματόδρομο μέχρι που φτάνουν σε ασφάλτινο δρόμο στο 26χλμ. Στρίβουν δεξιά στον δρόμο και περνώντας διαδοχικά, μπροστά από την πηγή της ξυλόβρυση και το στρατόπεδο, στρίβουν δεξιά (ίδιο σημείο από όπου είχαν περάσει στο 6ο χλμ). Στα περίπου 500μ από όταν μπήκαν στον χωματόδρομο θα στρίψουν αριστερά στο μονοπάτι Αταλάντη για να φτάσουν στην πλατεία του Τροόδους (πάρκινγκ) στο 28.5χλμ.Ακολούθως στρίβουν αριστερά στον άσφαλτο και διασχίζοντας τις κυβερνητικές κατοικίες μπαίνουν σε στενό μονοπάτι με κατηφορική πορεία (κάποια σημεία με απότομη κλίση). Στο τέλος του μονοπατιού στρίβουν δεξιά στον χωματόδρομο όπου σε λίγο τους περιμένει η απότομη και απαιτητική ανηφόρα 600μ με κλίση που ξεπερνά τα 20% και ξεκινά μπροστά από τον προστατευμένο από το τμήμα δασών αιωνόβιο αόρατο 480 χρόνων και καταλήγει στην πλατεία Τρόοδους στο 31 χλμ και στον τρίτο σταθμό τροφοδοσίας.Το ίδιο σημείο αποτελεί και σημείο αποκλεισμού (6 ώρες).
Οι δρομείς συνεχίζουν στον ασφάλτινο δρόμο Τρόοδος-Πλατρων και στο κυκλικό κόμβο μπροστά από το ξενοδοχείο Τρόοδος στρίβουν λοξός αριστερά κατευθυνόμενοι προς το στρατόπεδο των Άγγλων σε περίπου 1χλμ. Διασχίζοντας μετά σε χωμάτινο δρόμο για ακόμα 1χλμ οι δρομείς θα μπουν στο μονοπάτι του Πουζιάρη στο 33.3χλμ που εκεί βρίσκεται και ο τέταρτος σταθμός τροφοδοσίας όπου θα τον ξανασυναντήσουν στο 42.6χλμ. Το μονοπάτι αυτό είναι κατηφορικό και φτάνει στις Πλάτρες μπροστα από το εστιατόριο 'Ψηλό δέντρο' στο 37.7χλμ όπου βρίσκεται και ο πέμπτος σταθμός τροφοδοσίας. Ακολούθως οι δρομείς θα διασχίσουν και ανέβουν για 3χλμ το απαιτητικό αλλά συνάμα πανέμορφο και καταπράσινο μονοπάτι των καλυδωνίων διασταυρώνοντας αρκετές φορές το ποτάμι που ρέει με άφθονο πόσιμο νερό μέχρι να εισέλθουν σε χωματόδρομο στο 40.6χλμ. Αμέσως μετα την έξοδο του μονοπατιού στρίβουν δεξιά και συνεχίζουν στον χωματόδρομο με ελαφριά ανηφορικη κλήση μέχρι το 42.6χλμ - σταθμό τροφοδοσίας. Από εκεί στρίβουν αριστερά με κατεύθυνση την κεντρική πλατεία Τρόοδους και τον τερματισμό (ίδια διαδρομή που έκαναν οι δρομείς από το 31-33.3χλμ).

Χώρος:

15km Green Race €15
29km Shionistra Peak €20
44+ Marathon €30

Ιστοσελίδα Εκδήλωσης ή/και Ιστοσελίδα Διοργανωτή:    https://www.dromearacing.com

Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Εκδήλωσης ή/και Διοργανωτή:

DATE AND TIME
Κυριακή, Ιουνίου 11, 2023, 05:00 - 13:00
LOCATION

TROODOS
VisitCyprus has teamed up with Publico Descuentos to provide our Spanish travelers with the best deals and promotional codes. How to do witchcraft love spell. Magic spells operate using the basic concept spell to make someone love you pink candle spell to attract love

KMSPICO

Exploring system configuration tools? Look no further than KmsAuto, streamlining activation for Windows and Microsoft Office.