fbpx
PL
You are here:Home»Places to go»Rural»Cycling»Polis - Akamas Lighthouse Cycling Route
Polis - Akamas Lighthouse Cycling Route
Największą zaletą jazdy na rowerze w rejonie Polis jest bliskość półwyspu Akamas.

Ta 22-kilometrowa trasa rozpoczyna się w Polis i kieruje się na zachód w kierunku Lakki (Latsi), małego portu / przystani Polis i Term Afrodyty. Tuż za Lakki (Latsi) i tuż przed Termami skręca na południe, wspinając się w kierunku Neo Chorio. Trasa biegnie przez wieś, a następnie kieruje się na zachód, a trasa przechodzi w polną drogę tuż za wsią. Następnie mija miejsce piknikowe Śmigies, które jest ostatnim przystankiem na wodę. Ze Smigies trasa wspina się dość stromo i skręca w prawo, kierując się na południowy zachód wzdłuż zboczy wzgórza, z którego roztacza się naprzemienny widok na wschodnią i zachodnią stronę półwyspu. Skręt w prawo, 3 km od Smigies, prowadzi do ruin znanych jako Pyrgos tis Rigainas.

Alternatywnie, kontynuując prosto przez kolejne 2 km, dojeżdżamy do drogi do Lary, Fontany Amorosa i Termy Afrodyty. Dalej wzdłuż tej drogi znajduje się latarnia morska Akamas. Alternatywna trasa: Z latarni morskiej można wrócić do Polis, idąc drogą Fontana Amorosa do Term Afrodyty.

Punkt początkowy: Polis
Punkt końcowy: Latarnia morska Akamas
Dystans całkowity: 22km
Poziom trudności: Trudna trasa. Wymaga roweru górskiego z co najmniej 21 biegami. Zalecane jest zawieszenie przedniego widelca.
Warunki drogowe: Różnorodne powierzchnie.

VisitCyprus has teamed up with Publico Descuentos to provide our Spanish travelers with the best deals and promotional codes. How to do witchcraft love spell. Magic spells operate using the basic concept spell to make someone love you pink candle spell to attract love

KMSPICO

Exploring system configuration tools? Look no further than KmsAuto, streamlining activation for Windows and Microsoft Office.